Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 26 februarie 2009

Miros de primavara

Siteam miros de primavara. Probabil ca pe undeva, prin colturile ascunse ale mintii mele, imaginatia imi juca feste..iar dorinta de a fi inconjurata de verde era acolo, mai mult ca oricand. Trecator, mi-au trecut prin fata narilor miresme de verdeata si prospetime, iar urechile mi-au fost gadilate de un cantec solitar de cuc. Soarele mijea printre nori, in incercarea lui disperata de a evada din negura impovoratoare a iernii. Pentru 2 minute, am crezut in plasmuirile mele. Cand m-am uitat in jur, la crengile scheletice si solitare ale copacilor, mi-am dat seama ca nu e timpul pentru visuri marete. Natura m-a inganat, si primii fulgi s-au zdrobit de asfaltul urban. Ce jungla linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.