Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 15 mai 2013

Ce faci de Eurovisionul asta? Eu vomit carabusi. Din nou.

Dupa prima semifinala de Eurovision, a trebuit sa fumez o tigara. Sa imi scot din minte toate melodiile de rahat pe care mi le-a asimilat creierul in decurs de o ora. Nu e ca si cum nu m-as fi asteptat, dar ma gandeam ca toate rahaturile rautacioase indreptate impotriva lui Ouatu or avea laba-za (ortografiat intentionat asa, sic!) informatii concrete cum ca concurenta(da, cacofonie intentionata!) is the shiet. Ce-i drept, concurenta e un shiet, dar nu din ala tare si smecher, ci unul ordinar, al carui miros ramane mult in haine. Si creier. Si stomac.
La ce mi-a fost dat sa auz, ma pot declara absolut multumita si incantata de melodia pe care noi o avem in concurs si m-as hazarda sa spun cum ca am putea ocupa si un onorabil deloc ultim loc. Dar sa revenim.

Am auzit-o pe Anouk cantand. Pentru Olanda Inainte sa  deschida gura, imi treceau prin minte toate versurile de la "Nobody`s wife" si mi se umplea sufletul de bucurie copilareasca. Pana cand a deschis gura. Si a inceput sa cante despre pasari. Si basme. Si licurici. Si ce rahat o mai fi cantat ea acolo, ca eu deja ma decuplasem. Nu am gasit inceputul melodiei, mijlocul-cu greu, iar finalul a venit brusc si vomitiv. Dezamagire, mi-am urlat in minte, gandindu-ma daca se putea si mai rau. Si iata ca...se putea.

Lituania s-a numit ea. Care anul asta si-a zis ca daca trimite un psihopat deliric, cu ceva probleme cu clipaceala din ochi si  imbracat in piele, va da pe spate toate farfuzele din Europa. Eu una, nefiind farfuza, m-am intrebat daca omul: 1. stia ca este intr-o semifinala sau l-au deranjat astia de la rutina zilnica de cafele pe strase. 2. daca a tras ceva inainte, ca altfel nu imi explic clipaceala de ochi  3. daca lui chiar i-a zis cineva vreodata ca are voce, ca tare mult rau i-a facut. Iar ala care i-o fi facut piesa cu sound de Depeche (pe vremea cand aveau varsat de vant) ar trebui clar gadilat cu un bat in zonele intime. Poate nu ma credeti: Clipaciosul in piele

De la Lituania trecem la.... Belarus. Vedeti voi, la Belarus a venit una blonda, Alyona, care a iesit dintr-un ou. Da, dintr-un ou. Cred ca a ciordit recuzita de la Lady Gaga, pe care a vrut sa o si imite, la un moment dat. dar nu i-a iesit. Ca avea picioare lungi. Si tonifiate. Bun, Alyona asta nu stiu exact ce a incercat sa faca, in rochia ei tassel, dar a cantat despre soare si a dat de doua ori din solduri, mai-mai sa i se rupa. Era ca si cum m-as fi uitat la o Loredana mai tanara care canta despre oi. Sa nu mai pomenim ca avea un "oi " pe acolo prin refren. Poate si asta o fi fost luata de la croati. Bun, un rahat si asta. Melodia zic, ca fata parea de treaba.

Danemarca. Of, Danemarca. Nu stiu ce zane or fi pe la ei prin paduri pe acolo, dar cred ca le-a scapat vreuna din aia nebuna de acolo si a aterizat fix pe scena: in picioarele goale, rochie fal-fal asimetrica si jerpelita. Care canta, nici ea nu stie cum canta. Ca parea asa de jale si dor, cu o usoara frustrare in glas. De parca ar fi fost tarziu in noapte si nu i s-ar fi intors barbatul de la bauta cu baietii, iar ea il astepta ca si cand...cu parul langa usa. Cam asa sa fi fost. Deci pica si asta.

Si de parca nu era suficient ce vazusem, mai vine una. Dupa atatea zane, picaturi, curcubee, paduri, padurase, izvorase, roz, pufos si alburiu (de parca ziceai ca toata lumea a fumat in masa si au avut toti aceeasi revelatie, simultan)...ei bine, dupa atatea basmulete si basmute..vin aia din Muntenegru. Si nu oricum, atentie! Cu un inceput de Snap!, combinat cu LaBouche. Ei, doi cosmonauti luminati pe interiorul castii. Ea, o capra cu tocuri de 12 si cu un ceva dubios la ureche si ochi, de ziceai ca vine derect din versiunea cheap a lu` Matrix. Si incep sa rapaie. Sau sa rapaiasca. Prost! Doamne, atat de prost, ca nu stiam daca sa rad, sa plang, sa ma ascund sau sa sparg televizorul. Imaginati-va voi: cosmonauti si Snap!.

Dar sa nu fim rautaciosi pana la capat. Moldova a avut un show foarte bun si o melodie interesanta. Rusia, o voce senzational de cristalina si zguduietoare de par pe mana. Irlanda... a incercat ceva diferit anul asta, dar a dat-o prea mult in Guetta si Safri Duo. Din fericire, baietul chiar are voce. Si inca bunicica.

Spre final, am pastrat ce e mai bun: Switzerland. Sa va delectati, nu de alta.  Astia au venit anul asta cu un fel de yoddleristi hipsteri, care mai sunt si foarte urati. Daca as fi rautacioasa, as zice ca parca ar fi o familie de martori ai lui Iehova, in cautare de noi adepti. Sau o asa zisa familie de martori ai lui Iehova, carora le place sa racoleze tineri de pe drum si sa le faca felul. Dar nu sunt rautacioasa. Si zic ca ca ei(da, intentionat, din nou) au mai fost doar unii inaintea lor: Kelly Family.
Ii aveti aici pe baietii dubios de veseli : Hipsterii yodleristi sau ceva

En conclusion, we have, once again, all the shitty songs @Eurovision. E ca si cum le-ar alege special sa zgarie pe retina si sa indobitoceasca. Sa nu mai zic de Azerbadjan, care are deja 1 mil de viewuri si nu inteleg de ce.

In loc de PS: Asa ca, in aceste conditii, sa nu va mai aud cu Ouatu. Ca...sa-mi sara materia cenusie din cap de nu m-am saturat de ponegririle, acatistele si mistocarerile care s-au facut pe seama lui. Total gratuit si inutil. Ca la fiecare Eurovision. Toata lumea s-a (de)dat la "coaiele" lui, iar asta a devenit un amplu fenomen cultural in Romania: putza unui contratenor. Are sau nu putza? Canta subtire, nu are cum. Hai, ma, pe bune? Dar asta e alta discutie.

Si nu, nu ma consider cunoscator intr-ale muzicii. Imi dau si eu cu parerea, asa ca trebuie sa o luati ca atare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.