Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 3 octombrie 2013

Top 10 intrebari - dilema

1. Sa o aleg pe ea sau pe prietena ei, care imi face ochi dulci ori de cate ori ne intalnim?

2. Sa il f *t sau sa ramanem prieteni foarte buni? Dar daca il f*t o sa mai fim prieteni asa buni?

3. Sa iau pastila de a doua zi?

4. De ce nu imi raspunde la telefon? Hai sa ii trimit un SMS.

5. Ce a gasit la mine? De ce iese cu mine? De ce ma vrea atat de tare?

6. Crede ca ma cumpara cu o cina si un buchet de flori?

7. Si daca vreau sa imi deschid singura usa de la masina, ce?

8. Dar daca maine se sfarseste tot?

9. Oare isi da seama ca nu sunt epilata bine?

10. Cum o fac sa inteleaga ca imi place?

...cand apar intrebarile astea, intotdeauna urmeaza probleme. Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.