Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 30 septembrie 2007

Taximetristul filosof


"Domnisoara, nu puteam sa las o femeie frumoasa ca dvs sa mearga in praful din Bucuresti, sper ca ma intelegeti..Pacat de frumusetea dvs, nu de alta". Asta mi-a zis un taximetrist care m-a jecmanit de bani de la Gara de N pana la autogara. Si ce minciuni dulci mi-a zis de banii aia!! De stateam fascinata pe bancheta din spate si ma intrebam cate enormitati mai are de gand sa scoata pe gura. La un moment dat, cred ca s-a prins ca ma uitam urat la el si mi`a zis razand...Deci recunoasteti ca sunteti frumoasa? Umila, si foarte acida..Nu, domnule, recunosc ca e praf in Bucuresti. Cred ca nu s-a prins de subtilitate si a continuat cu filosofiile de o viata, pe care mi le-a expus pe rand. Ma simteam ca la o sedinta de ghicit in palma..numai ca palmele mele erau la mine..iar ale lui, pe volan: Domnisoara, nu aveti fatza de om normal, imi zise candid taximetristul. M-am incruntat la el zicandu`mi..la dracu`..altu` care m-a ghicit..dar omu` a continuat..Nu de om simplu, va trebuie un barbat puternic si om de afaceri, cineva realizat, va zic eu. Nu va vad cu cineva simplu. M-am uitat rautacios la el in oglinda, iar nu s-a prins si a continuat..."cineva care sa va plimbe cu masina, sa nu va lase prin praf si pe jos, cineva cu bani, domnitza". Am tacut si i-am zambit candid, inca o data, foarte lady like, de altfel. Omu`..tot nu s-a prins...si iar a continuat..."dar trebuie sa il legati cu un copil de dvs, ca altfel poate fuge..ii faceti copil..si dupa..el in treburile lui, si dvs in ale dvs, ca asa e in viata. Om de afaceri, poate si cu 10 ani mai in varsta, va zic eu. Nu va vad cu cineva nerealizat". Cand sa raspund...mi-am dat seama ca ajunsesem la autogara. Am multumit cerului, i`am dat banii, i-am zambit celui care imi urase viata frumoasa alaturi de un om de afaceri..si am trantit usa cat de gentil am putut..sa nu se prinda vulpea batrana ca nu i`am inghitit filosofia de viata..a altuia, nu a lui. Sper sa nu il mai revad, ca poate imi zice ca trebuie sa iau un batranel dupa, daca ..cu artistii si cu vedetele nu imi merge..dupa predictiile lui.

Un comentariu:

  1. Plini de cacat taximetristi astia nu gagi? Te pupa tata, daca eram eu pe tura iti ofeream cursa vietii tale.

    Sa pici in ea, candida.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.