Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 18 octombrie 2009

Cumpene

Am de ales intre a-mi urma visul si de a rezista intr-o situatie confuza. Ambele necesita curaj. Poate prima mai mult ca cealalta. Ambele au riscuri. Poate prima mai mult ca cealalta. DAr oricare din ele ar trebui sa trezeasca o constiinta. De preferinta, nu cea carnala. Pentru ca e usor de manipulat. Constiinta mea a avut o tresarire, impunsa de atatea ori cand cu bagheta magica a intelectului, cand cu varful ascutit al lancii carnale. Nu imi dau seama care e mai periculoasa pentru mine, dar stiu ca una are gust dulce. Pana acum. De la cealalta, am gustat fierea amara, un pic doar, cat sa simt ca exista. CA e acolo si ca nu vrea sa imi dea drumul. In linistea care s-a asternut peste sufletul meu insa, licarirea unui zambet m-a facut sa tresar din nou. Lumina mi-a invadat sufletul, punand totul intr-o noua perspectiva. E acalmia dinaintea furtunii. Dar si in ea ma complac. Poate ca imi place asa. Nu stiu inca ce sa aleg. Poate ca Penca avea dreptate.Iti trebuie doar curaj, mult curaj.

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.