Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 26 octombrie 2009

Tu ai minte de maimuta?

In perspectiva filosofala, starea de angoasa este data de asa numita "minte de maimuta". Asta in cazul in care ati uitat din ce va trageti. Nu sunt vorbele mele, ci sunt vorbele unui individ, pe numele lui pseudonimic John Black, ce si-a sintetizat cunostintele despre stiintele oculte in "Istoria Secreta a lumii". Ei bine, discutia despre eul adevarat si eul fals am mai avut`o odata. La modul logic si rational. Ca unul nu il lasa pe celalalt sa respire si ca eul fals este, de fapt, acela care creeaza iluzii, deziluzii, stari de angoasa, mustrari de constiinta, samd. Budistii sunt insa mult mai..elementari(evolutiv vorbind si la fel de ironic), asa ca ei numesc sinele fals 'minte de maimuta'. Nu uitati cand sunteti angoasat sa va ganditi la asta. Eu una, am incercat, dar am realizat ca nu imi pot depasi conditia umila de primata. Asa ca tot angoasata am ramas. Poate voua va iese.

Un comentariu:

  1. Eul fals dispare atunci cand nu-ti mai doresti nimic, numai ca pentru a ajunge acolo trebuie sa-ti doresti sa nu-ti doresti nimic :).

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.