Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 6 octombrie 2009

Fabrica de vise

Nu am mai avut demult senzatia de vis implinit. Asta pana cand m-a lovit in moalele capului, acum cateva saptamani senzatia. Zambetul mi-a aparut instantaneu, iar capul mi s-a lasat usor, sprijinindu-se de umar, intr-o contemplare prelunga a discutiilor ermetice si a tachinarilor verbale.M-am pierdut in cuvintele insirate cu migala, m-am pierdut printre descrierile concise si am mirosit parfumul unei realitati atipice, dar dureros de dulci si deloc amagitoare. Pentru ca realitatea mea este una atipica. De fiecare data. Ca un copil alintat, am realizat dupa mult timp ca a visa nu este stupid. Pentru ca visarea e ce te tine in viata. Pentru prima oara, dupa mult timp, am realizat ca poti sa iti atingi visele cu mana, doar daca indraznesti suficient de tare. Pentru ca visele au mereu un curs al lor, inspre realitate. Chiar si asa, atipica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.