Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 29 martie 2010

Meet my new obsession

Obsesiile se calculeaza, mai nou, in acustici, acapelle si live performances.La mine, cel putin.Si ca tot am adus vorba, nu se putea ca prin patul dorintelor mele muzicale sa nu treaca si cel care se numeste Bruce Willis. Nu atat el, cat bluesurile lui dementiale. Am pangarit un sfert de noapte ascultand armoniile de muzicuta soul, care mi-au deschis apetitul pentru pacate mai mari.Din fericire, nu indreptate impotriva spiritului, ci pentru multumirea lui. Cum poftele s-au deschis, m-am infruptat pe nesaturate din ceea ce se numeste blues(nu ala de-l dansezi lipit unul de altul), ci ala de iti rascoleste putinele amintiri pe care le mai ai despre eul tau.
Probabil ca nu stiati, dar Bruce is a bad ass mother fucker who can sing. Si nu orice fel de muzica, ci exact aia care se canta cel mai greu: adevaratul r`n`b. Il canta de ceva ani, si`a facut si un band,cu care se distreaza cantand prin lanturile Planet Hollywood.Asta cand nu se urneste si pe la ceva concerte.SAu cand nu-l aduce pe B.B.King pe scena, alaturi de el: asculta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.