Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 22 februarie 2011

Fericire`n curu` gol

Cumva, in tot egoismul meu, reusesc sa ma bucur de fericirile altora...de fiecare telefon pe care-l primesc si de fiecare declaratie sincera pe care un prieten mi-o face despre viitoarea lui jumatate. E frumoasa fericirea asta. Atat de frumoasa, incat mai ca mi-as dori sa o cumpar si eu la prima ora, dimineata, de la magazinul din colt. Dar nu o gasesc decat rar inspre niciodata.
Vanzatoarea de la buticul prafuit mi-a spus de fiecare data ca vin prea tarziu si ca ratiile se termina cu mult inaintea mea. Oamenii cumpara mult, cumpara ca termitele si macina la fel fericirile pe care le iau contracost. "Ma mir cum de nu intra-n diabet", imi spune tot ea, ranjind stirb. Dau din umeri si zambesc stramb, aproape la fel de stramb ca cei doi ochi care par a se uita tamp la mine, din spatele ochelarilor ei.
Eu n-am gasit fericire in nicio zi. Poate nu oi cauta la magazinul la care trebuie sau poate trebuie doar sa astept noul stoc de fericire diluata din pricine de crize(economice, valutare, de nervi). Vanzatoarea mi-a zis ca il primesc saptamanal, dar pentru ca ma stie,  imi poate face rost  de fericire si la negru, e ultima moda in materie de fericiri. Ea ti-o da mai ieftin, tu te prefaci a o trai la fel de intens. E un fel de relatie din aia in care minciuna devine un adevar consimit, ca asa cer conventiile. Dar pe nimeni nu deranjeaza asta. Ajunge doar sa prizezi putin din ea si sa doresti sa o ai pentru toata viata in fiecare dimineata, la prima ora sau la ore tarzii in noapte.
Fericirea mea insa m-a parasit pentru altul. Sau alta. Mereu am stiut-o bisexuala. Am chemat-o inapoi, dar mi-a zis ca nu mai e a mea si  ca nu ma vrea inapoi. Asa ca am ramas cu egoismul meu altruist, singuri cuc in infinitatea de idei. E smechera fericirea asta insa. E un fel de curva deghizata, care iti suceste mintile si te face de bani, lasandu-te dupa in curul gol.
Tu insa ai fi si mai smecher daca ti-ai da seama ca in fiecare dimineata te trezesti cu ea, iar noaptea ea se despoaie langa tine, facandu-te sa iti pierzi mintile de placere. Daca ti-ai da si urdorile de mahmureala de la ochi, probabil ai putea sa o vezi mai bine. Dar este frumos sa fii orb. Te absolva de orice vina.
`te`m`as in magazinele astea de cartier! Tare as fi coborat acum sa`mi cumpar vreo doua grame de fericire pe paine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.