Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 20 februarie 2011

Industria Gaga- short online approach

Sa fie clar de la bun inceput. Nu ma declar fan infocat Lady Gaga sau un "little monster" , cum le place adulatorilor Germanottei sa isi zica.  Dar sunt un fan al produsului GAGA si al marketarii lui. Pentru ca iti trebuie talent, munca si pasiune sa ridici din nimic un asemenea  megalit de produs bani intr-un timp groaznic de scurt.
O sa imi spuneti ca la banii investiti de Gaga in promovare, era imposibil sa fie altcumva. Total eronat, va zic! Banii pot cumpara oameni, dar nu pot perfectiona neaparat oamenii respectivi pentru a-i transforma in lideri de branch actions pe anumite segmente.
Revenind, produsul Gaga este un impresionant fenomen de marketing, cu precadere pe online. A luat-o demult pe Madonna si l-a batut si pe Ashton Kutcher la fund pe parte de FB si Twitter. The Haus of Gaga se pricepe si se pricepe chiar foarte bine. Atat de bine, incat a fost suficient sa imi arunc ochii doar 3 minute pe contul de FB al Gaga pentru a empatiza cu produsul pop/dance(BTW, ati vazut cati fani are?). Am facut un scroll pe posturile de FB si trebuie sa recunosc ca nu am gasit niciun defect de comunicare: totul e transparent si atent construit, incat iti da iluzia ca the Gaga e "una de-a ta", din cartier. Mesajele sunt people oriented si atat de "familiare" ca si constructie, incat manipuleaza instant. Dar manipuleaza frumos.
Si asta e doar o mica parte din industria Gaga. Asa ca nu vreau sa mai aud comentarii despre Gaga. Momentan, este cel mai tare produs pe care putea sa il creeze piata muzicala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.