Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 29 mai 2007

beavis and butthead intr`o dimineata torida de vara

Cand ma uitam la desenele alea absolut stupide acum cativa ani ... nu intelegeam isteria care s-a creat in jurul lor: glume de oameni retardati, rasete pe masura..nu imi imaginam ca un desen animat ma poate enerva in halul ala, la fel cum nu imi imaginam ca ma poate scoate din sarite atat de tare un om intr` o dimineatza caniculara de vara...om care se freaca de mine cu pletele lui eminesciene. Ingrozitor mod de a`ti incepe ziua..cu un semimutant care rade incontinuu..macar de avea de ce sa rada..dar 30 de minute, singurele lui dileme beavis`eniene au fost daca il tine geamu` de la microbuz. Pana si fratele lui de IQ Beavis putea sa puna intrebari mai inteligente de atat. Si cum nu era de ajuns ca auzeam intrebarile stupide ce ii ieseau pe gura, atat lui, cat si prietenului lui, la fel de pletos ca si el..si cu o tzakalie abjecta lasata in prelungirea fetei...la fel ca si rasul lor ingrozitor..m`am intors sa le vad si fetele..m`a mancat in zone absconse ale corpului..macar daca nu le vedeam..puteam sa zic ca pot sa mor linistita..daaar..nuuu...curiozitatea era mult prea mare..dar mult prea mare..si facand eu o intoarcere de 90 de grade stanga...le-am vazut chipurile de ingerasi veniti din iad...in toata aglomeratia aia din microbuz: tricouri lalai(nu ca as dezavua modul lor de viata...desi ei il criticau pe al altora cu voce tare), usor nespalati, cu parul usor nacalit, desi curgand in cascade pe umerii slabanogi..si colac peste pupaza..mai aveau si acea aducere de spate...atat de tipica celor carora le e lehamite sa traiasca. CAnd ma gandeam ca ziua mea s-a dus naibii...a trebuit unul dintre ei sa deschida gura...din nou...si sa spuna ca ei sunt `shafi` si isi permit mai orice..Ma uit putin mai la stanga si vad si de ce se laudau ei..doua pupezisoare stateau pe fostele lor locuri..Desi nu ii bagau in seama...ei se bagau in sufletul lor cu zambetele si rasetele lor cretine si emanand a prostie la fiecare cuvant..Eh..comedie!! Asta era scopul laudei lor..impresionarea..nu prea le`a mers..dar nu s-au prins...si au continuat sa imi ranjeasca in ureche pana la fostul meu liceu, in ideea ca pot parea intelectuali..Rasati, chiar! Cred ca o sa le fac o poza data viitoare..sau o sa ii filmez incognito..si ii pun pe youtube dupa..sa vada si altii ce intelectuali zac in sufletele ignorante ale unor constanteni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.