Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 19 mai 2007

Imi place...


Imi place sa ma trezesc dimineata si sa imi beau cafeaua in fata compului, in timp ce imi verific mailul. Imi place sa imbrac pe fuga si sa ies din casa in viteza, pentru ca iar intarzii la munca. Imi place sa ma asez in maxi taxi la geam si sa observ cu atentie ce zice, ce face, cum face, ce gesturi are tipul ala bun care tocmai s-a asezat langa mine. Imi place sa cobor la fostul meu liceu si sa o iau pe jos pana la birou, doar de dragul de a mai trece pe la trecerea de pietoni si a observa masinile suparate, oprite la semafor. Imi place sa imi bata soarele in ochelarii si sa ma uit la reflectia mea din geamul patiseriei pe care o stiu de cand eram la liceu. Imi place sa trec pe langa acelasi chiosc de ziare, langa care in fiecare dimineata o batranica vinde flori. Imi place ca lumea e inca somnoroasa de dimineata si toti se uita cu priviri ucigatoare unul la celalalt. Imi place sa trec pe langa acelasi D.J.A.N. in fiecare dimineata si acelasi jandarm sa se uite la mine in timp ce imi car geanta imensa pe mana dreapta. Imi place sa trec pe langa cladirile cu aer vechi si sa ajung la birou. Imi place sa ma uit in geamul oglinda al institutiei inainte de a intra. Imi place sa ii salut pe cei de la dispecerat, pentru ca ma gandeasc ca si mie mi-ar placea daca cineva mi-ar zice asta in fiecare dimineata. Imi place sa urc trei etaje si inainte de a intra in birou... sa o sperii pe colega mea. Cred ca sunt sadica, pentru ca imi place sa o vad tresarind de fiecare data si tragandu`mi aceeasi injuratura care imi starneste rasu`: Tu`tzi guritza aia, stiuco! Esti nebuna? Imi place cand incep sa fac revista si ma chinui sa gasesc materiale, imi place sa ma cert cu tehnoredactorul ca nu ii dau revista la timp. Imi place cand suna telefonul si cineva de la celalalt capat al firului imi spune: Sarut mana, domnisoara Crangasu. Imi place cand sting computerul, ies din birou si cand fac acelasi drum pe care il fac in fiecare dimineata, dar in sens invers, catre casa. Asta daca nu trec pe la mall, sa mai arunc ochii prin magazine.
Imi place cand urc in microbuz, spre casa si am senzatia de nerabdare sa ajung mai repede. Imi place cand ajung acasa si mititica de la parter imi sare in brate si ma mangaie pe fatza. Imi place cand dau muzica la maxim in casti si ma rup de restul. Imi place cand primesc un SMS de la o persoana draga sau cand un prieten de departe imi trimite o floare virtuala. Imi place ca vad marea zilnic in drum spre munca si la intoarcere. Imi place sa fiu eu, imi place simplitatea. Imi place, imi place, imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.