Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 24 mai 2007

Bai Y, ...de unde il stii pe X?

Ma invart intr`un cerc, intr`un cerc vicios. Am realizat eu asta azi, cand presimtirile sumbre de acum ceva timp mi se adeverisera..inca o data! Lumea in care traiesc..sau in care am ales sa traiesc, retelele de prieteni pe care mi le-am facut ajung sa se restranga..din imensa diversitate pe care o credea..la un singur mare grup..omogen..de interese si indivizi: X il stie pe Y, Y are niste afaceri de incheiat cu Z, lucrul pe care toti trei il au in comun, in afara de faptul ca se cunosc si ii unesc niste interese este..EU. De la o zi la alta, primesc tot felul dee vesti bomba, din care aflu cu stupoare..ca iar mi`am luat`o! Tocmai cand credeam si ziceam..ppff..uite..individu` asta...e altfel..dom`le...nu pot s ail pun laolata cu toata lumea..ca nu seamana cu nici unul din lista mea de prieteni, aflu cu stupoare ca e cel mai bun prieten al celui pe care il iau peste picior mai mereu. Sunt nebuna..am mania impartitului prietenilor pe grupuri de interes, oricat de mercantil ar suna asta: am prieteni de ocazie, simple cunostinte, cei de la care am ceva de obtinut, de la care am ceva de invatat..si viitori posibili. Asta sunt eu..e o manie, nu prea cred ca o sa imi treaca prea repede. Si daca tot sunt impartiti, concluzia logica ce rezulta de aici e ca nu imi place sa incurc grupurile sau sa ma trezesc inconjurata de 5 persoane din 5 grupuri diferite, din simplul motiv ca ar trebui sa am vreo 5 discursuri diferite> X ma stie serioasa, cu y vorbesc numai despre sex, iar in mod cert Z vrea si altceva de la mine. Cum sa nu te simti aiurea cand fiecare cunoaste pe fiecare si vorbeste despre o alta Ramona, oricat de subiective ar fi opiniile lor? Cea mai tare lovitura a fost acum 3 saptamani, cand am realizat ca vreo 6 dintre prietenii mei se cunosc intre ei..si chiar foarte bine! Lucru` care nu m-ar fi deranjat atat de tare, daca nu as fi aflat a doua zi de planurile mele de weekend..de la unu` dintr ei..desi eu fusesm sunata de prietenul lui. Stau si ma gandesc cat de mica e lumea asta..de eu imi aleg prietenii din acelasi mare grup..si descopar..pe zi ce trece...ca si alti cunoscuti sunt tot acelasi grup! Tragica turnura de situatie..ma intreb ce surpriza imi mai rezerva ziua de maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.