Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 19 ianuarie 2009

Iubire de ...vierme

As vrea sa il inteleg..si de cate ori cred ca am reusit sa ii descifrez combinatia bizara de cromozomi, enzime si cod genetic, imi da totul peste cap printr-o gluma prost plasata..dar plina de talc. Il vad si il aud interesat si ma bucur naiv si copilareste cand face cate`o ghidusie sms`uita pentru a`si pune pe tapet intentiile. Dupa care, revine in starea initiala si se preface dezintereat, pentru a-mi starni reactiile. Asa e el si asa l-am obisnuit sa fie..ori de care ori am vb. Pana deunazi, aveam chiar impresia ca e suparat pentru ce s-a intamplat nu demult si pentru faptul ca nu ne-am sincronizat programele. Dar nu, ii place doar sa comenteze foarte mult si sa i se spuna..umflatule. CA vorba aia..daca era suparat ..ma scotea demult de la inima. Uneori ii place sa intinda coarda foarte mult..sa vada ca reuseste sa ma faca sa scot un urlet de nervi intinsi si disperare. Se potoleste repede, mai ales cand incep sa il injur la telefon. Dupa care..incepe sa rada. Tot eu sunt cea nebuna..si ma iubeste asa cum sunt...nebuna si imbracata. Pentru ca sunt de-a lui. Iar nebunii se inteleg intre ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.