Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 18 ianuarie 2009

Zi`mi ca nu ai uitat!

Gandeste`te o clipa: cand a fost ultima oara cand ai visat? Cand a fost ultima oara cand ai crezut cu adevarat ca zbori? CAnd a fost ultima oara cand te-ai bucurat de lucrurile simple? ..sau cand ai crezut in magii si potiuni...sau cand ai crezut ca basmele au o samanta de adevar in ele? Daca imi raspunzi ca nu stii, inseamna ca problema este mai serioasa decat credeam. Stii de ce te intreb? Pentru ca aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu, cand mi-am dat seama ca sufar de lipsa de imaginatie si ma afund in masa grotesca de oameni ce si-au pierdut spiritualitatea, oameni care au uitat sa vada cu ochii si sa simta cu inima. Nu e nimic absurd in asta si nici nimic anormal, pentru ca odata ce au uitat sa viseze si sa isi imagineze, oamenii s-au ales cu povara numita subconstient. Nu intru in teorii abstracte, pentru ca nu isi au rostul aici, dar gandeste-te in felul urmator: daca nu iti regasesti puterea de a visa si de a plasmui vise, inseamna ca nu ai inteles nimci din ceea ce se intampla in jurul tau. Si stii de ce scriu asta? Pentru ca ma uitam la Harry Potter. Nu rade, pentru ca ..luand lucrurile in serios si ducandu`le mai departe, Harry Potter este exact lucrul perfect, de care are nevoie omenirea pentru a-si reveni din amorteala: licori, potiuni, magie, vrajitori, mistere. O parte din ele se arata initiatilor, dar de cealalta parte, simplista..poti beneficia si tu..daca stii unde sa cauti. Adica ..in interiorul tau nu in simturile si reactiile pe care le ai in contact cu exteriorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.