Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 20 ianuarie 2009

Cumpar motivare!

Ce e asta...motivare? Am incercat astazi sa ii gasesc un raspuns..pentru ca aflarea raspunsului astuia ma macina. Ma macina incontinuu, ma macina neincetat. Cum poti pierde o motivare si cum o poti castiga la loc, spre exemplu? alte doua intrebari la care as vrea sa gasesc un raspuns. Oricat de mult l-as cauta insa, nu reusesc sa ii dau de cap. Motivarea asta trebuie sa urmareasca un scop final, o destinatie precisa catre care persoana motivata trebuie sa ajunga: fie ca este vorba de o promovare la job, fie ca este vorba de entuziasmul unui proiect nou, fie ca este vorba de imaginea iubitului care te asteapta acasa dupa o zi istovitoare sau a idolului cu ..care ai tapetat toti peretii prin camera. Asta e motivare..si de la motivare, decurg toate, intr`un sir lung si superfluu: fericire, hotarare, ambitie. In momentul asta, eu mi-am pierdut motivarea si incerc sa dau valul de ceata din fata ochilor, pentru a-i cori drum in alta parte si pentru a-l redirectiona catre alti indivizi. Nu am tinta, nu am scop, nu am nici macar intentie de a demonstra ceva, profesional sau afectiv. Sunt inchisa intr-o bula etans, in care respir, departe de zgomotul si agitatia din jurul meu. Bula asta insa ma ingradeste si imi ia tot ce am mai de pret: prieteni, realizari, ambitii. Iarasi ambitii. Tindeam sa cred candva ca sunt ambitioasa. Tindeam sa ma consider un supravietuitor si un luptatot..care intra in ofensiva pentru cauza proprie. Am ajuns insa un animal social letargic, care nu mai tresare, care nu mai zambeste, care nu mai radiaza. Si pentru asta..va spun: Cumpar motivare! Dau la schimb experiente extreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.