Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 12 iulie 2010

Cu Biba inainte, pana trecem oceanu`!

Am intrerupt pentru o perioada seria postarilor, pentru ca pauzele prind bine intotdeauna. Dar acum am revenit si continui de unde am ramas.
Persoana despre care voi scrie acum este o ea.Din nou o ea, pentru ca oricum ele-le sunt prea putin frecvente in viata mea si merita notate ca la carte. Alexandra o cheama, Acsymo ii zice Andreiu, iar eu am denumi-o dupa chipul si asemanarea mea: Biba. Pe Biba o stiu de cativa ani, odata cu incursiunile mele prin radiouri online. Biba e un suflet mare, obsedat de Tiesto. E genul de om pentru care prietenii conteaza mai mult decat linistea sufleteasca, pentru ca de la ei iti obtii energia sa mergi mai departe. O admir pe Biba pentru drumul pe care si-l face, pentru hotararea pe care o are si pentru faptul ca ramane la fel de verticala intotdeauna. E puternica, iar oamenii puternici si nebuni e bine sa`i ai mereu pe langa tine. De ea o sa`mi aduc mereu aminte ca fiind persoana care ma intreba ce e un "souvlaki" si de unde mama dracului imi ea mie souvlaki din Bucuresti.Imi aduc aminte ca satula de cautari, Biba m-a intampinat la Gara de Nord cu o acadea, spunandu-mi printre dinti sa spun mai departe ca am mancat souvlaki si mi-a placut al dracului de tare!
Pe Biba nu am mai vazut`o demult, si asta pentru ca de cate ori venea ea aici, ma prindea botoasa sau nu ma prindea de loc. Iar eu cand ajungeam la Bucuresti...dar sa nu intram in detalii, ca iar ma injura.
Imi place de Biba.Si de telefoanele ei de dimineata, in care-mi atrage atentia, mamos, ca trebuie sa am grija de sanatatea mea. Ea e Biba. Pana cand va pleca in State. Si acolo, tot Biba va fi pentru mine.
..................
Next in line: Ii spuneam Istericul. Cred ca inca ii mai spun asa.Cand are timp, vorbim. Cand imi aduc aminte, sun sa zic ca sunt in preajma, sa depanam amintiri si sa facem updates. Are o voce inconfundabila si il pasioneaza doua lucruri. Muzica e unul dintre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.