Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 10 august 2010

Darile mele de toate zilele

Tunand si fulgerand, am deschis azi usa casei, aducandu-mi aminte de darile pe care le am de plata catre stat. Alea lunare. Per total, dupa o onestitte cumplita in declaratiile 200 si alea de la CAS+CJAS, ajung pe undeva pe la vreo 7 milioane lunar. Plus statul la cozi, plus nervii de rigoare, plus eventualele penalizari percepute pentru fiecare zi de intarziere. Brusc, mi-am adus aminte ca niciodata nu mi-au placut cozile alea chinuitoare..si iar m-au apucat dracii, dar oricum nu mai pot da inapoi.
Inainte de a va declara ceva pe la una dintre institutiile statului, aduceti-va aminte ca in Romania nu "premiaza" nimeni onestitatea. Ci toata lumea cauta sa-i dea la temelie.
Asta e deja truism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.