Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 30 august 2010

De pe "Feisbuc adunate"- cazul Nastase.Ilie Nastase

Aurelian Sandulescu Bua....adevarul este ca bine i`a facut fatucii. Nu`i bugetar, asa ca nu`i obligat nici macar moral sa`i raspuna uneia pe strada ce treaba are el in Timisoara. Treaba lui de ce s`a dus la Timisoara. Si...hai s`o luam si p`aia cu "cine a ince...put primul". Eu cred ca tipa a inceput sa`l hartuiasca cu intrebari cand omul vroia sa fie lasat in pace. Partea cand Nastase probabil i`a zis frumos s`o taie si sa`l lase`n pace...a fost taiata. Dar asa este si pe strada. Vii te iei de mine, imi pui intrebari, iti zic frumos sa ma lasi in pace, insisti ca toanta, pai da`te`n mortii matii. Nici asa nu intelegi? Iti crap capu`, da`te`n mortii matii, lasa`ma`n pace. Ma hartuiesti pe strada?!

...............................

Ramona Crangasu: totally disagree.adevarul e undeva la mijloc..honestly. da, nu e bugetar, dar nu stiu daca l-a tras cineva la raspundere pentru ceva.doi la mana, este persoana publica, iar odata cu statutul, iti asumi niste responsabilitati si t...e comporti cu atare..ca de aia tu esti role model si altii iti ridica statui. trei la mana, daca nu vroia sa fie agasat, putea frumusel sa vina cu limuzina/tractorul/elicopterul/yachtul si alte kkturi de care dispun oamenii cu un statut ca al lui. insist sa cred ca tot femeia e ochiul dracului.dar de data asta, cea de langa el:fosta playboy`sta si cu ceva ani stati prin inchisoare.asta era buba.de aia era atat de agasat. nu scuz comportamentul duduii reporter, antecedente au mai fost..dar, in definitiv, dupa cum zicea si ea..e pe domeniu` public. e ca si cum m-as duce eu la larrt king si i-as cere un autograf pentru ca l-am vazut trecand pe langa mine.bag eu mana in foc.oricat de lumt l-as agasa pe larry king, nu o sa-mi zica niciodata "da`te`n mortii ma`tii". are ceva mai mult bun simt decat atat.
.................................

Aurelian Sandulescu hai s`o luam si altfel. Sunt persoana publica. Sunt constient de ceea ce inseamna asta. Ai bani. OK. Multi bani. Iti permiti sa te duci cu orice masina/limuzina/elicopter/avion. Ale tale. Dar, tocmai. Nastase era pe domeniul public. Fiecare... om are dreptul sa se plimbe pe unde vrea, chiar si pe jos. Chiar si persoana publica, si vrei autograful meu, sau vrei sa faci o poza cu mine, sau vrei sa ma intrebi ceva? Ok, intrebarea moarte n`are. Vii si ma intrebi: puteti sa`mi dati si mie un autograf, sau sa faceti cu mine o poza, pentru amintire, sau...sunt doar curioasa: de ce ati venit la Timisoara? O poti face. Dar in momentul in care ti`am raspuns ca nu doresc sa`ti satisfac dorinta din motive pe care nu vreau sa ti le explic; atunci am pretentia sa pleci, astfel incat eu sa uit ca te`am vazut vreodata, si sa`mi pot continua linistit plimbarea. Daca tu ma intrebi, eu nu vreau sa iti raspund si nu vreau sa am un contact cu tine; tu ce faci? Te agati de mine? Te prinzi cu niste catuse de mine pana iti raspund? Normal ca te injur din moment ce tu refuzi cu incapatanare sa`mi dai pace. Si...poate ca`i mai bine sa te injur si sa plec; decat sa tac si sa ma duc sa`ti fac plangere penala pentru hartuire, nu crezi? Si pentru ca sunt mai mare in orice decat tine un simplu reporter, te tarasc prin tribunale ani de zile, doar ca sa`mi bat joc de tine. Daca ma intrebi pe mine, asta este si motivul pentru care duduia nu doreste sa actioneze in nici un fel impotriva lu` Nastase...

...........................

Ramona Crangasu: iti inteleg vehementa, dar valorile se diferentiaza de nulitati intotdeauna prin clasa si eleganta. nu neg ca duduia era batuta in cap si lipsita de profesionalism, dar afirm ca el a fost marlan si "agasarea" reporterului nu ju...stifica lipsa lui de tact. si daca nu vroia sa fie agasat, sa-si ia gorile langa el, o tineau pe duduie la distanta macar.
repet, nu e vorba de nimic altceva decat de tact si de abilitatea de a-ti pastra "imaginea" curata. Obama de cate ori nu si-a luat-o ca e negru si ca e incapabil, prin insasi natura lui?De cate ori nu a fost prins la inghesuiala de sustinatorii contracandidatilor, care spuneau obsesiv ca e un nimic?Zi-mi si mie, pls, de cate ori le-a zis: "Go fuck yourselves, you sad and pathetic, worthless motherfuckers?"Vezi mai mult

2 comentarii:

  1. Nu iubesc presa de scandal dar sunt la curent cu tehnica de enervare a subiectului pentru a genera o stire din nimic.
    Nu este patentata in Romania. In USA, care este o tara mai dezvoltata se practica de cu mult timp inaintea noastra.

    Presa de scandal, cand pleaca pe un astfel de subiect stie ce face.
    Si stie ca majoritatea sar de cur in sus si invoca dreptul la intimitate, etc. Gresit.
    Cazul lui Nastase nu exista daca el isi continua drumul si fetita aia nu avea ce scrie/da pe tv.
    Is that simple!

    RăspundețiȘtergere
  2. @sly:pe un limbaj mai putin elevat, am sustinut exact ceea ce ai spus tu mai sus. daca exista diplomatia aia(mama ei de diplomatie), nu ar fi ajuns nimeni suviect de prima pagina

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.