Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 17 august 2010

Screw the banking!Explain the teaser!

Incerc sa ma scutur de cateva zile de obsesia "Tu cu cine faci banking?". Nu pentru ca gasesc campania interesanta, nu pentru ca ideea ar fi geniala, ci doar pentru ca mi se pare foarte agasant tagline-ul asta. Daca ma mai iau si de outdoor advertising-ul pentru campanie, probabil ca veti da scroll la infinit pe pagina, pe un post kilometric. Asa ca o sa ma limitez la campania virala.
Ideea de viral pentru un subiect arid si deloc interesant nu este neaparat proasta. Dimpotriva, o salut cu mare incredere. Modul in care a fost insa pusa in aplicare, vizual si scriptic vorbind, ma face sa mustacesc. Si pe langa toate acestea, exista si afirmatia ca viralul este de fapt, teasing pentru traditional marketing campaign. Emmm, lasati`ma sa ma indoiesc de asta si sa va fac sa aruncati cu definitiile "teasing" inspre mine.
Eu pur si simplu nu pot sa vad viralul pentru "Tu cu cine faci banking?" ca un teasing, pentru ca(si iarasi voi fi foarte scurta):

1. o campanie virala care se desfasoara simultan cu una pe tv sau pe orice alt suport nu poate fi teasing, ci facilitator de brand awareness.

2. viralul imi pare mai mult o parodie la tot ce inseamna campania BCR

3. cu riscul de a ma repeta, productia episoadelor de viral dau impresia unei ironii, nu a unui element care vine sa sustina notorietatea.

Nu pledez in specialist, doar opinez, cum va rog si pe voi sa o faceti, dupa ce va aruncati ochii pe campania virala de la BCR.

It`s a teasing or it`s not a teasing?

2 comentarii:

  1. e o chestie lansata in formula asta si a carei "lauri" se culeg acum.

    mai-marii au inteles ulterior ce prost da scenariul si prestatia actorilor. au incercat ceva modificari ulterioare cu aplauze peste comentariul natang si comunist.

    concluzie clara: scenariu prost, prestatie slaba, mesajul e slab, in ciuda repetitiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. @silviu:da, dar nu`l numesti teaser, in mama ma`sii.mi s-au bulbucat ochii cand am vazut scenariul ala..si mai mult decat atat, cadrele..si peste cadre..falsitatea celor de se numeau opinatori.in plus, mesajul nu a trecut de camera in care s-a filmat.eu am inteles ca trebuie sa-mi fac imprumut pentru a-mi lua pantofi, spre exemplu.:))

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.