Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 13 octombrie 2007

Ma reinventez!

Stateam si ma uitam pe blogul meu ...rasfoind materialele si observand cam ce mi-a debitat mie mintea de la deschiderea oficiala a blogului si pana acum..si am tras o cluncluzie!! La dracu`. deprimanta mai sunt!!! Drept pentru care, ma vad obligata sa incep sa repostez materiale happy, felii de viata, funny stoties..sa schimbam putin perspectiva, pentru ca nu se mai poate! In curand, o sa primesc commenturi de genul..prietena mea s-a sinucis dupa ce a citit materialele tale, prietenul meu a descoperit ca isi iubeste...prietenul din copilarie, iar mama si-a dat seama ca faptul ca lucreaza nu mai este trendy, asa ca si-a luat amant si l-a lasat pe tata cu a lui concubina. Ori eu nu vreau asta..asa ca..ma reinventez, cum spunea un bun prieten de-al meu si sa fiu a naibii daca nu schimb culoarea si gustul amar al blogului cu floricele roz si esenta fake de Gucci..ca de aia originala inca nu producem atat de mult(spiritual..vorbind)Soo...ochii pe blog, ca se anunta mari schimbari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.