Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 8 ianuarie 2010

Cafeaua mea cu tutun are o prefata

Am inceput sa scriu prefata Cafelei mele cu tutun.E relaxant si zambesc subtil, dar plin de inteles, pentru ca fiecare cuvant rezoneaza in mintea mea. Merge repede si inspiratia curge, la fel de repede ca si cafeaua care se scurge pe gaturile insetate ale personalejor mele.Sunt povesti simple, de viata, in care fiecare se poate regasi.DAr sunt atat de intime, incat cu greu poti sa le scoti din intimitatea lor.Sunt calde si pline de sentiment:al meu pentru altii si al altora pentru mine.Din amintiri a ramas doar zambetul, pe care il scoate de la naftalina in fiecare dimineata ea, cafeaua. she-s the trigger, care imi smulge atatea zambete si multumiri. Sunt cateva persoane carora ar trebui sa le multumesc pentru asta, dar o voi face in finalul cartii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.