Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 4 ianuarie 2010

Scrierile mele se raresc.Aici.

Ma gandesc din ce in ce mai serios sa renunt la scrisul virtual. Sau sa scriu din ce in ce mai rar. Am nevoie de o pauza, am nevoie sa imi canalizez atentia catre celelalte proiecte, pe care de abia acum incep sa le gestionez asa cum trebuie.
Unul este o carte, ca sa vezi! O carte al carui subiect mi-a fost dat de o parte din destainurile pe care le fac aici de ceva timp. O carte la care am ajuns sa tin, cu toate ca nici nu am inceput-o inca. Dar stiu ca va alina multe inimi si va stoarce multe lacrimi, odata ce va fi definitivata. Pentru ca vorbeste cu sentiment...despre sentiment. Vorbeste despre experiente, vorbeste despre cafea, vorbeste despre tutun, vorbeste despre vicii si destainuiri la ceas de noapte, in lumina slaba a unui cafe bar, a unei masini, a unei mese, a unui felinar. Dar intotdeauna in fumul dens, cetos, al unei tigari. O sa fie frumos, o sa vedeti. Ma intreb cati dintre voi va veti regasi in snoavele mele pline de sentiment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.