Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 12 octombrie 2010

Am dreptul

Am dreptul sa imi inchid telefonul si sa nu raspund nimanui. Am dreptul sa am joc cu mintile oamenilor, intr-un joc consimtit de ambele parti. Am dreptul sa imi aleg prietenii si sa ii trec prin ciurul lui Eratostene pana ne vine rau- si mie, si lor. Am dreptul sa imi aleg barbatii in functie de notorietatea lor si de ceea ce trezesc in mine. Am dreptul sa ma simt ca o doamna, sa vorbesc ca o doamna si sa fac pe nemernica atunci cand situatia impune asta. Am dreptul sa zambesc, am dreptul sa rad si sa port o discutie interesanta ma capteaza. Am dreptul sa ascult jazz, sa ascult rock si sa adun langa mine oameni frumosi. Am dreptul sa arunc la gunoi pretentiile de falsa modestie, verticalitate si puritanism. Am dreptul sa-mi cultiv obsesiile si pasiunile si sa lupt pentru ca visele sa devina realitate. Am dreptul sa nu ma cobor a nivelul unora si sa ma ridic la nivelul altora. Am dreptul sa anulez inechitatile sociale si sincopele financiare, doar pentru ca pot. Am dreptul sa nu ascund ca-l citesc pe Culianu, il admir pe Tutea sau invers. Am dreptul sa ma feresc de parveniti ca de dracu si sa fentez prostia.
Am dreptul sa tratez pe toata lumea in functie de modul in care toata lumea ma trateaza pe mine
Sunt o egoista, care devine altruista neconditionat, dar motivat.(da, licenta poetica)

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.