Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 28 octombrie 2010

Mutu:Game Over

Cazul Mutu mi-a intrat in atentie acum cateva zile, cand nu am mai putut sa indur declaratiile lui(sau ale echipei de PR) deloc inspirate. Evident, declaratiile il absolveau de orice vina si induceau ideea cum ca el nu era decat o victima a marii provocari venite din partea chelnerului(pfooaa!).
Vedetisme abjecte numesc eu declaratiile astea post factum, in care unul sau altul tot incearca sa-si spele imaginea pe baza unor declaratii mai de kkt decat situatii din care incearca sa iasa. Asta suna cam asa: "L-am batut pentru ca a cerut-o, dar eu ma simt victima apostrofarilor lui.Saracul de mine!"
Ce ma enerveaza pe mine si mai tare decat asta este faptul ca astfel de practici s-au transformat in adevarate trenduri VIP-ste, fiind tactica perfecta pentru domni si doamne de a iesi in zvacuri din kktul in care ii ingroapa lipsa stapanirii de sine.
Da, regret sa o spun, Mutu nu face exceptie de la practicile astea. Dupa ce s-a afundat in mocirla cu scandaluri legate de consum de droguri si viata de noapte desantata(de-ai zice ca s-a invatat minte), apare la intervale regulate de timp cu o duda care miroase in asa hal a violenta, de`ti sta mintea in loc. Si, dupa ce bumbaceste bine lumea din jur(pentru ca, nu`i asa, nu i`au recunoscut vedetismul), tot el pica in patima victimizarii. Cu un bot lung de 2 metri, declara nonsalant ca ...a fost provocat si a intrat in "jocul ospatarului"(care isi ceruse banii).
Daca ar fi sa ma iau dupa istoria de imagine a dlui Mutu, as spune ca este cea mai nefericita persoana publica, pentru ca toata lumea pare a-l provoca in ultima perioada. Numai ca stiu de cazul similar al ospatarului de la Rex, care a avut tupeul sa-l provoace tot pe acelasi Mutu, in urma cu ceva timp. Bineinteles, s-a ales cu aceeasi pedeapsa de tipul "pumnii mei minte nu are", pentru ca a indraznit sa il baraie pe marele briliant(scuzati-ma ca scriu cu ...minuscule)
In concluzie: nu, nu`mi este mila de Mutu, da-il consider vinovat pentru atitudinea lui fara minte, iar replicile lui ma lasa rece(mai ales dupa ce am vazut poza ospatarului caftit). In tot acest timp, incerc sa`mi aduc aminte cand a dat "BRiliantul" ultima oara vreun gol(ca eu mi-l aduc aminte ca a tinut`o in provocari continue si in victimizari).
In final, ma intreb cand or invata VIP-urile astea ale noastre sa isi cizeleze atitudinea de parveniti(ca sa nu zic taranoi) mutati in metropola, unsi cu alifiile infumurarii. Faptul ca porti un nume care a devenit brand nu iti da dreptul sa calci in picioare regulile de bun simt si buna purtare.
(PS: Chiar nu imi pasa ca Mutu spune ca a reactionat dupa ce ospatarul l-a facut "tigan". Faptul ca a vrut sa plece fara sa plateasca, mizand pe numele lui grandios cred ca spune totul. Anuntati-ma cand va incepe Mutu sa joace si fotbal, poate atunci o sa rationez altfel.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.