Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 5 noiembrie 2010

Pentru x-ulescu, jurnalistul cu merite deosebite

Stimate domn x-ulescu(a se vedea cat pret pun pe numele tau de te-am generalizat la maxim si nu ti-am scris numele cu majuscula),

Nu o sa permit nimanui sa-i jigneasca pe cititorii acestui blog, doar pentru a genera continut sau discutii aprinse intre tine si ei. Nu de alta, dar constiinta si prestanta intelectuala nu-mi permit sa ingadui astfel de comentarii abjecte si lipsite de orice rationament pe blogul(mult zis) de care ma ocup. Drept pentru care, comentariul(impreuna cu numele tau deloc rezonant) a fost sters(pardon, au fost sterse).

Voi rezuma insa ceea ce ai scris, permitandu-mi sa-ti parafrazez limbajul elevat:

- posibil sa fiu o "pasarica". Ultima oara cand m-am verificat nu aveam pula, ce-i drept, iar asexuata nu sunt. Drept pentru care, ai nimerit sexul meu! Felicitari, evidentul ti-a scos ochii si te-a condus spre adevar.

- "proasta" sunt, doar pentru ca-mi obosesc degetele sa scriu postul asta pentru (un) nimic. Caci asta esti.

-"blog de cacat"- aici as fi apreciat o exprimare mai elevata din partea unuia care da lectii despre blogging si mediul online(PS- ti-as putea face SEO pe blogul ala inteligent pe care il ai, dar mi-e teama ca nu o sa gaseasca tool-urile Google keywords potriviti sa ti-l indexeze. Poate si un PPC campaign, daca "shomerismul" tau-sper ca intelegi licenta poetica- ti-ar permite sa scoti bani din buzunar.

- sar peste catalogarea celor care citesc acest blog

- "afirmatii de cacat", "facultate de cacat"(a se observa redundanta)-Aici te contrazic. Daca ar fi fost de cacat, nu te-ar fi deranjat atat de tare. Probabil nu ti-a convenit profunzimea posturilor din simplul motiv ca nu poti a le intelege.

In concluzie, sunt de cacat. Pardon, o femeie de cacat. Cu un blog de cacat si o facultate de cacat. Venind din partea unui alt cacat, ma jigneste profund. Speram ca macar un Patapievici sa incerce sa ma incolteasca, nu un cacat parfumat cu blog copy-paste si opinii imprumutate(si scurte).
PS: Pisinel, o ultima fraza si inchei. Nu sunt jurnalist, sunt copywriter&SEO Analyst(la dracu`, am tradat cauza nobila a jurnalismului! Nu`i nimic, astept sa iti aduci aminte de mine cand vei ajunge mare vedeta sau cand ti se va ridica statuie pentru merite deosebite-altele in afara de replicile de cacat pe care le ai in dotare.)
Urmareste-mi blogul insa, va fi prima si ultima oara cand scriu despre un cacat ca tine.
Ps2: Dupa cum vezi, e foarte usor sa cataloghezi necunoscuti. In general, nu fac asta, dar cazul tau este unul aparte, pentru ca impertinenta si mojicia au depasit limitele bunului simt. Zi merci ca nu ti-am facut profilul psihologic, atunci era mai grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.