Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 18 noiembrie 2010

Review 3Chenes- Crema infrumusetare

Acum aproape 3 saptamani va anuntam de un concurs la care m-am inscris din curiozitate. Va relatam totul aici.
Concursul a fost bunghit pe Frumusetea este in natura ta si implementat din curiozitate, pentru ca mi-a placut cum suna totul: crema 3Chenes data inspre testare, cu un review la 2 saptamani de la inceputul utilizarii acesteia(imi cer scuze, au trecut 3, dar sper sa fiu scuzata).

TRebuie sa mentionez ca aceasta crema de infrumusetare 3Chenes are ca proprietati: Reinnoire celulara , hidratare , regenerare si protectie antiradicali liberi sunt efecte obtinute datorita ingredientilor prezenti : canepa , susan , jojoba ( efect antiage ) , KOLLAREN® ( fermitate / reinnoire celulara ),siliciu ( antiradicali liberi / restructurant ) , nalba , anason (hidratare ). Adica tare!

Am utitizat crema cu multa constiinta, in fiecare seara, pentru a observa rezultatele. Intr-adevar, este o crema antirid, dar efectele sunt vizibile nu numai la acest capitol, al reducerii ridurilor.
Trebuie sa recunosc, mi-a placut textura, care este foarte usoara si este absorbita repede de piele. Problema este ca tenul meu s-a obisnuit numai cu tot felul de creme matifiante in ultima perioada, asa ca aceasta crema de regenerare nu a picat foarte bine din prima. Dar nu e vina cremei, evident.
Am simtit si notele florale ale compozitiei, dar si mirosul de natural al susanului si nalbei, anasonul fiind mai putin prezent in narile mele.
Puterea de hidratare a cremei este foarte mare, iar tenul iti ramane foarte moale si fin dupa utilizarea ei. Are si un efect revigorant asupra tenului obosit, am observat asta in fiecare dimineata dupa utilizare.
O recomand pentru cele carora le plac produsele naturale, care miros a proaspat si au efecte vizibile asupra tenului. Cred ca este o crema de infrumusetare care promite mult si pe care as recomanda-o tuturor celor care vor un ten fresh.
All in all, mi-a placut 3Chenes: de la textura, compozitie, miros, pana la efectele asupra tenului. Voi continua sa o folosesc, iar daca o gasesc in farmacii(la un moment dat), o voi lua adaptata tipului de ten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.