Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 26 noiembrie 2007

Inspre masculin

Ce mi-ai spune daca ai fi sincer? Ca sunt prea inteligenta? Ca te depasesc ca forta? Ca sunt bogata spiritual? CA te intimidez sau ca te atrag? La ce ai fi dispus sa renunti pentru a ma tine langa tine? Sau esti prea las sa renunti la siguranta monotoniei? Ti-ai recunoaste nimicnicia ta ca om, te-ai injosi sa iti recunosti slabiciunea specifica? Sau ai prefera sa te complaci in mediocritatea tacerii, care nu ti-ar permite sa te manifesti? Te-ai ascunde dupa deget cand te-as intreba cum te simti cand te trezesti dimineata langa mine?? Sau cum te simti cand te tin de mana? CE mi-ai raspunde cand te-as intreba daca esti mandru de mine? Mi-ai spune adevarul, renuntand la orgoliul tau exacerbat? Dar cand ai simti ca ma pierzi? Mi-ai spune ceva? Eu zic sa meditezi..conditia ta de simplu muritor imi este insuficienta pentru a ma completa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.