Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 29 noiembrie 2007

Ia liubliu ti bia!

Ma obsedeaza..ma obsedeaza...nu e negru, nu e turc..deci nu vad nici un motiv pertinent pentru care sa ma obsedeze un rus. Si ce rus! Nu am stat pana acum sa cercetez prea mult industria muzicala ruseasca si nici nu m-as fi gandit niciodata ca poate fi , ca poate arata atat de bine.LA industrie, ma refer..evident! VAzusem la Eurovision finalistele lor si atunci am inceput eu sa stau sa ma gandesc la asta. Numai ca ele erau ele..si nu mi-au starnit prea mare interes, cu toate ca melodia suna mai mult decat ok. El e..EL si mai are si un track compus de Timbaland!Dima Bilan ii spune baietelului, care arata si canta intr`un mare fel. Videoclipu` e si mai si, de parca nu era de ajuns ca el era..bun!Cred ca as fi mai mult decat incantata daca ar da o fuga pana in romania. Ce tiesto? Ce buuren? Imi schimb toate obsesiile pe care le am acum pentru un Dima Bilan..chiar ca numele lui suna mult prea mioritico oicesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.