Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 26 noiembrie 2007

Reiterare

Am revelatii. Nu din cele divine, nici macar din cele pline de inspiratie..doar revelatii. Cat se poate de reale, dar nu si palpabile. Nu trece o zi fara sa ma loveasca un adevar. Brusc, ma trezesc din visul ala molcom in care ma complaceam cu atata ardoare si incep sa ma gandesc.Culmea e ca nu stau sa digerez prea mult informatia. Parca m-as trezi dintr-o amorteala continua, de care cumva eram constienta. E foarte ciudat, dar la fel de reconfortant. Acum 2 saptamani am realizat ca imi place Constanta, acum o luna ca nu imi place rolul de confident, acum 2 luni ca e bine sa fii egoist..si mai recent, ca nu e bine sa faci pe fata buna. Asta ar fi doar cateva din cele care ma lovesc zilnic si carora le fac fatza. Si astea imi vin in minte acum. In mod evident, sunt din cele mai simpliste, ca cele complicate nu imi vin niciodata pe buze cand trebuie. Ma surprind uneori gandindu`ma la chestii la care ma mai gandisem si asupra carora imi dadusem verdictul. Dar in acelasi timp realizez ca uit...Uit mai tot.Aceeasi problema..acelasi proces mental..dar..cu o concluzie pe care mereu o uit. S-o numi amnezie sau placere sadica de a consuma energie si timp in incalceala sinapselor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.