Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 15 noiembrie 2007

Inner peace

Intr`un fel ciudat, mi`am gasit linistea. Linistea pe care o cautam de luni de zile, maturitatea, modul de a ma simti importanta si libera, culmea!! Intr`un spatiu agitat, plin de ardoare, valva si patos jurnalistic, pe care niciodata nu banuiam ca le pot gasi intr`o televiziune. Nu mai am de ce sa ma plang, nici macar de lipsa timpului liber; nu mai am de ce sa ma cert cu lumea, cu toate ca ma amuza naivitatea unor pretinsi oameni maturi. Sun cat se poate de linistita, obosita si impacata cu mine. Dar nu reusesc sa incropesc niste plangeri nocive, daunatoare,orice as face. Am gasit ce vreau, am gasit oamenii pe care ii vreau in toata imnensitatea si diversitatea lor. Si ma simt bine asa: cu stirile mele de pe news in, cu off`urile in exces, cu montajul prelungit, cu glumele penibile din montaj si impunsaturile pe la colturi cu ai mei. Ajung acasa in fiecare seara tarziu, dar am sentimentul ca am facut ceva(exceptand imisiunile de sharfare sau caroiaj).

Un comentariu:

  1. O schimbare e intotdeauna bine venita! Asta inseamna ca nu bati pasul pe loc :)De ocupata vedem toti cititorii blogului ca esti, caci e neglijaaaaaaaaat...

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.