Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 29 noiembrie 2007

Sa fii oare tu?

Stii ce imi place cel mai mult la tine? Faptul ca esti un luptator..Ai muncit o viata intreaga pentru ceea ce ai, ti`ai facut singur intrarea si te lupti in jungla sa elimini concurenta ce iti sta in cale. Ador asta la tine! As putea sa te iau drept exemplu si cred ca intr`o oarecare masura incep sa o fac..daca nu am inceput demult, de cand te-am cunoscut. Este exact genul de om care imi starneste de fiecare data interesul. Genul de om pe care intriga prin personalitatea puternica si debordanta si prin faptul ca este expansiv. Daca as sta sa numar de cate ori ti`am descoperit punctele sensibile, ti`as dovedi si mi`as dovedi si mie ca nu exista persoana care sa nu fie umpluta de sentimente. Stiu ca esti tafnos, dar tafsosenia ta este deja deconspirata si reusesc sa rezonez mai bine cu tine asa decat altfel. Probabil ca si eu sunt la fel, ca altfel nu imi explic de ce as inteleg o stare de spirit plina de sictir. Am reusit sa inteleg un comportament al unui individ pe care multi il considera inabordabil, dar care pentru mine este cat se poate de sociabil si de sociofil. Nu as putea sa reprosez nici injuraturile, pentru ca deja fac parte dintr-un ritual personal instituit de ambele sensuri. Ai sclipirea care ma inspira si pe mine in ceea ce fac, pentru ca esti pasionat de munca ta. Nu ai putea sa traiesti fara sa fii ocupat, la fel cum nu poti sa traiesti fara a-ti exercita farmecul si charmul pe domnisoarele dornice de senzatii tari. Cu toate astea, faci clar diferenta intre ce e al tau, ca prietena si iubita..si restul. Al tau e al tau si iti manifesti posesivitatea in limitele admise. Crezi ca te recunosti?

3 comentarii:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.