Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 30 noiembrie 2007

Eu mie insami

ULtimele mele posturi s-au referit strict la mine. Nu stiu daca e egocentrism aici sau pur si simplu simt nevoia sa echivalez cumva altruismul de dinainte, dar o sa postez in continuare despre mine pana cand imi voi intoxica a mea constiinta. In fiecare zi ma intreaba cate cineva ce vreau de ziua mea. Mi se pare o intrebare pe cat de banala, pe atat de prost inspirata. Chiar daca as vrea ceva, nu as putea sa zic persoanei respective in vecii vecilor ce as vrea sa imi ia. Nu am fost niciodata omul care sa faca listute cu x-ulescu sa imi ia...y-ulescu sa imi ia asta..Pentru mine, e de ajuns un simplu telefon in miez de noapte in care o voce sa imi urle La multi Ani!!!Cum, de altfel s-a intamplat si in anii trecuti. Imi place sa fiu bagata in seama, iar de ziua mea, cu atat mai mult. Este si normal, de altfel, bannuiesc. Sunt multumita daca toti cei din jurul meu sunt fericiti , daca e liniste in jur, daca soarele ma trezeste de dimineata. Si daca totusi m-ati intreba ce as vrea...V-as raspunde, cel mai probabil: il vreau pe bunicul meu inapoi, il vreau la fel de sanatos cum il stiam acum 5 ani, vreau sa il vad zambind si la fel de mandru de mine ca si atunci cand imi dadea sfaturi despre ceea ce trebuie sa fac. Acestea fiind zise, exista cineva care crede ca poate sa imi indeplineasca dorinta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.