Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 29 noiembrie 2007

Pune`a`te`as pe desktop sa te pun!

Stii ce ma intreb uneori? Intrebarea asta e din seria intrebarilor pe care le pune omu` cand nu are altceva mai bun de facut. Mi-a strafulgerat prin minte si nici macar nu am bunul simt sa tac , macar sa ramana secretul meu prostia`mi ingenua. Dar tot ma roade curiozitatea> ce isi pun oamenii pe desktop? Fiecare are propriul lui criteriu de selectie, in mod evident. Dar criteriul asta e vital, pentru ca in functie de filtrul de selectie personal, mecanismul face o rotatie completa si ajunge la final. Ma dau pe mine drept exemplu, pentru ca pe la altii nu stiu cum e..de fapt, stiu.d.ar nu vreau sa ii dau de gol. La mine e simplu> fiecare desktop tradeaza o stare de spirit. Drept pentru care, maplictisesc repede de ele si le schimb. Imi pun desktoop`uri care sa ma motiveze si care sa ma faca sa zambesc atunci cand ma uit in strafundurile lor. Pana mai ieri l-am avut pe Sean Paul. Nu dintr-o placere meschina sau obsesiva, ci pur si simplu pentru ca trasaturile lui si simetria trasaturilor lui ma calmeaza. In loc de el, putea fi oricine altcineva. Esteticul e vital la mine. Daca imaginea nu semnifica ceva sau nu transmite ceva..fara ca eu sa o incarc simbolic sau expresiv, este nula. Nu orice tip frumos sau fatza frumoasa ajunge aici. Desktop`ul meu eszte sacru. Niciodata nu accept ca imaginea de pe el sa fie pusa acolo doar de dragul de a nu fi ecranul alb. Uite, astazi, mi l-am schimbat. Ma uitam prin pozele mele mai vechi si am descoperit o poza cu niste prieteni, facuta in aeroport. M-a facut sa zambesc poza, pentru ca mi`a trezit niste amintiri, niste flashback`uri cat se poate de puternice. Asa ca...am pus-o pe desktop. Ranjetul celor de acolo imi aduce aminte de piedicile pe care ni le puneam in Otopeni si de distinsul domn cu posetuta pe care il vazusem cand incepusem sa cantam..I feel preeettyy..oww..so preeettyyy!!inainte de astea, nu stiu ce am avut..dar in mod evident tot desktopuri aducatoare de zambet. As a rule, personal, nu imi pun niciodata poze cu iubitii pe desktop, pentru ca este mult prea banal. Cu persoane care sa ridice semne de intrebare sau sa strneasca reactii, in mod evident. Asa fac si cu pozele de pe telefon..de aia mi-am ridicat toata redactia in cap si incerc sa explic zilnic..ca tipu` ala dubios de frumos care doarme acolo nu este prietenul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.