Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 20 mai 2008

Ciepcutza se intoarce!

Stau la comp...si scrius..si scriu..si scriu. Din cand in cand, imi mai arunc ochii la 30 de cm in fata mea, unde..de partea celalalta a birouluiu, se afla Ciepcutza. Ciepcutza scrie si el..si imi arata ce a invatat pe ziua de azi...sa puna compul in stand by de pe tastatura..nu ca as fi vrut sa faca asta pe compul meu..Ciepcutza e concentrat..el la ce scrie, eu la ciepcutza plina de gel al lui Ciepcutza..si ma bufneste rasu`. Ciepcutza se uita incrunta, pe sub sprancene la mine si imi deconspira planul machiavelic de a-i da ciepcutza jos..cu mana! Dar nu a scapat..incearca sa se faca inteles si incerc sa il fac sa inteleaga ca ciepcutzele ca el nu vorbesc..cu toate astea..imi zice el..atunci de ce imi raspunzi la intrebari?

PS: Ciepcutza e colegul meu Popa, care are un par nitelus mai...cozoroidic peste fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.