Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 7 mai 2008

Where to...?

Merg pe o linie subtire ce demarca rationalul de irational si logicul de ilogic. E atat de subtire, incat sunt unele momente in care chiar nu mai fac diferenta intre ceea ce se cade si ceea ce nu se cade. Aparenta de calm care mi-a mai ramas am irosit-o inutil pe maruntisuri care imi asigura normalitatea existentiala, gustul pentru viata l-am pierdut in momentul in care mi l-a inhatat munca, iar gustul pentru dragoste l-am simtit de prea putine ori pentru a ma absolvi sufleteste. Rationalul se mai tine in doar doua puncte slab consolidate, pe punctul de a ceda..la fel de nervos ca si mentalul meu. Sunt pierduta in mine si nu ma regasesc. Simt nevoia sa ma transform si sa ma eliberez de constrangeri, de pacate, de intelect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.