Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 7 mai 2008

Urban friendship

Stii ce e amuzant? Mi-am dat seama ca ma pot descotorosi cat se poate de repede de tot ce e inutil in viata mea, in momente de grea incercare. Si cand zic inutil, nu ma refer la lucruri materiale, ci la adevarati prieteni, la cei care conteaza cu adevarat pentru mine. Nu am fost niciodata genul prea selectiv atunci cand vine vorba de cunostinte, imi place sa bag pe toata lumea in seama, sa fac pe toata lumea sa se simta importanta in miicimea intelectuala a fiecaruia. Numai ca atunci cand vine vorba sa selectez pleava de esenta, sunt drastica, iar micile teste pe care le pun in aplicare imi confirma de fiecare data o suspiciune: s-a intamplat si data trecuta cand am fost in Bucuresti, s-a intamplat si cand au ajuns la mare prealuminatii din Bucuresti. La fel s-a intamplat si cu cei care se credeau mari prieteni, mari pisici, mari cocosi, mari animale slab dresate si slab pregatite sa faca fata unui eveniment neprevazut. Cum ar zice cineva, te aveam aici(punand mana pe inima), dar acum te am aici(punand mana pe organul genital). La cat de mare e lupta pentru a doua parte a maximei urbane, imi ramane loc doar pentru inima. Astept sa se umple toata de sentiment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.