Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 18 mai 2008

Imoral?

Am fantezii. In masura in care fanteziile pot fi clasificate in fantezii normale si fantezii anormale, ale mele cu siguranta depasesc limita moral consimtita ca fiind normala. Sunt fantezii pe care cu greu le pot descrie, pentru ca intimitatea este totusi, o necesitate, chiar daca devine lux in anumite momente. Cu toate astea, nu ma pot abtine sa dau detalii, si asta pentru ca mai mereu am fost atrasa si ma gasesc atrasa in continuare de barbati masculini, care au un charm departe de a fi considerat...moral..la fel ca si fanteziile mele. Sunt genul de barbati cu suras misterios, dar care mereu lasa loc de dedesubturi licentioase, sunt genul de barbati impunatori, care te fac din cuvinte, ..si sunt doi(trei, cu bataie lunga pe politic). Adica, la mine, bi(pluri)gamia e in floare si se manifesta ori de cate ori prezenta lor saptamanala imi ravaseste simturile vizuale si olfactive...asta pentru a nu mai vorbi de cele intelectuale. Si cand te gandesti ce usor pot fi fructificate fanteziile astea imorale intr-o societatea e decadentei si prostitutiei intelectuale! Oare ce mai astept?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.