Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 3 decembrie 2008

Advices

Cand sunt nervoasa, nu e bine sa te pui cu bine. Cel mai bine e sa ma lasi in pace. Asa sunt eu...imi vin dracii dintr-o data si imi trec la fel de repede...numai daca sunt lasata in pace. Orice tentativa de zgandarire a orgoliului, orice gluma care nu e la locul ei, orice insinuare nu sunt bine venite..si asta pentru ca imi sporesc starea de draci. Ceea ce s-a intamplat..ceea ce continua sa se intample si probabil se va intampla pana cand toti cei din jurul meu vor intelege acest lucru marunt..dar esential. Putin ma intereseaza ca asta ma urateste, putin in pasa ca lumea nu vrea sa ma vada asa, putin ma intereseaza ca asta imi afecteaza phihicul intr-un fel sau altul. Cand ma trec starile astea, cel mai bine e sa ma lasi in pace si sa nu alimentezi cu nimic gradul meu de iritare. Fiecare are pasarile lui, ale mele sunt un stol. Si da, din cauza faptului ca probabil ma complac intr-o situatie care ar putea fi rezolvata foarte repede. Coarnele mele nu se dezmint..si pot impunge tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.