Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 14 decembrie 2008

VOmel e amenintat

Vomel a mai realizat un lucru, odata ce si-a dat seama ca faza cu invidia nu pare a-i trece atat de usor. A incercat sa ia pastile, a incercat sa se duca la doctor, insa fara rezultat. BOala lui e incurabila. VOmel sta deprimat acum si se intreaba ce i`o lipsi organismului sau...pe parte de agenti patogeni, de a reusit sa contracteze o astfel de boala incurabila. In sinea lui, Vomel spera sa nu moara, pentru ca a auzit el niste zvonuri(nu ale lui, de data asta)..cum ca boala asta ar putea fi fatala. Asa ingandurat si abatut cum sta el, Vomel mediteaza la sensul vietii:"Am mai scapat un porumbel pe gura. Se pare ca voma asta imi tot vine pe trahee..si nu reusesc sa o potolesc. Ard toate madularele in mine, numai la gandul ca EU stiu ce nu stiu altii. MA extaziez numai cand primesc un telefon si toate glandele imi tremura frenetic atunci cand imi aud numele susurat puternic de la capatul celalalt al firului. Sunt sclavul miselesc al informatiei si detest caracaterul ingrat al ei..ca nu se lipeste niciodata de mine. Poate ma vede invidios si considera ca nu sunt demn de onoarea ei. Sau poate ca si-a dat seama ca o intrebuintez altfel decat ar vrea ea si ar fi firesc. De fapt, mie mi-e frica de ea..cum mi-e frica se de oameni. Cica se numeste sociopatie..dar eu nu o inteleg prea bine. Pentru mine, sociopatie e atunci cand chiar fugi de oameni..nu cand ii ignori si nu comunici deloc cu ei. E o diferenta enorma. Ieri, cineva mi-a spus ca sunt marioneta. Ma simt onorat ca cineva crede ca sunt CEVA. Mai putin conteaza ceea ce sunt, atata vreme cat eu SUNT. As vorbi in aforisme, dar ma impiedica fandosita asta de limba, care imi susura gales ca s-a saturat de gustul maroniu pe care i l-am dat sa il digere. Ma ameninta, nemernica! DAca nu incetez cu scatofiile, cica se razbuna si imi declanseaza o avalansa de voma. Doar eu sunt obisnuit cu gustul ei. Doar ma cheama Vomel. "

Si dupa ce termina cugetarea, VOmel se gandeste odata in plus la faima pe care ar fi putut sa o aiba, daca in universul pe care el il troneaza..in nemurirea lui, valorile nu ar fi fost atat de rasturnate. Sa fie un semn ca trebuie sa se schimbe? Nu...universul va trebui sa se schimbe pentru nemuritorul VOmel, care abjecteaza informatii in infinitatea vomei ideatice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.