Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 9 decembrie 2008

REACTIA LUI P

Iata ce scria dl Baran, in exercitiul functiunii, acum doua zile, profund motivat de marirea de salariu pe care i-am promis`o. 10% e cam mult, as zice..mai ales in criza financiara..si daca ar fi un - in fata la cei 10, ar fi taman bine, ca doar scriai in timpul programului, a scrie este un hobby, munca nu este un hobby si nici nu e loc de hobby la munca(poate doar de lobby), drept pentru care ai incalcat prevederile contractuale. Stai jos, 10% din salariu!

"Ii multumesc mult producatoarei mele ca m-a impulsionat sa scriu(10% din salariu la criza asta,sunt un impuls bun)"

REPLICA LUI P: E bine ca impulsionarea si-a facut efectul la o luna de la impulsul propriu-zis. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Ai noroc ca te salveaza energizantele de dimineata, ca altfel..acei 10% se transformau in 20%.

"Am inteles ca pot sa scriu orice..."
REPLICA LUI P: Unde te crezi, baiete? In democratie? Cum adica ai voie sa scrii orice. Cred ca nu ai lucrat suficient de mult in presa. Sau ai lucrat prea mult si te-a lovit amnezia..oboseala si jucatul cu bidonul cu apa(ca doar anxietate se numeste, asa ti-a zis cineva)

As putea sa povestes intamplarea aia jenanta cu... colega care s-a dus la baie...
In general ma enerveaza sa scriu,la felde mult cum ma enerveaza sa sun pe cineva si sa vorbesc cu robotul,care imi spune ca abonatul nu raspunde,da sa vorbesc eu ca ma asculta el mai incolo...Era si un banc..."fa tu in cana ca beau eu dimineata.Oare pe blogam voie sa fac aluzii porcoase?Personal(si accelerat)nu vad ce e asa de porcos in a spune "cana"dar...


REPLICA LUI P: DAca tot suntem la partea asta, as putea sa zic si eu de milioarde de ori de ritualurile de dimineata si de urletele in casca. Mai ales de invitatiile delicate de introducere in absconsul originar. Cu toate astea, zic doar de intervalul oral in care se desfasoara totul si de faptul ca mintile noastre sunt extaziate si orgasmate in fiecare dimineata, numai la gandul ca Marian adoarme in platou..din nou.

"Eu in momentul de fata sunt la munca ceea ce va doresc si voua,si imi place foarte mult la munca...nu sunt sigur ,trebuie sa imi intreb producatoarea...
*pauza ,timp in care ma intorc si o intreb pe P daca imi place munca*
*P ridica privirea dintr-un morman de ziare,cu tigarea in coltul gurii,mormaie ceva si imi arata semnul international al pacii*
Am inteles ,imi place la munca,daca nu ma ia mama dracu'...revin la stiri,seifuri furate,carnagii rutiere,violatori de septuagenare...cum sa nu imi placa la munca?

REPLICA LUI P: Multumesc, distinse domn Baran..ca ma faci P..care sper eu ..spre binele urechilor tale, ca vine de la producatoare..si nu de la un cuvant denigrant pentru rasa umana...si femei..deopotriva. Cat despre munca si placutul ei, manipularea mea da roade(aviz sefilor sa imi mareasca salariul), ceea ce imi ridica(nu degetu, de data asta) , ci colturile lasate ale buzelor mele..intr-un suras inghetat, mai ceva decat cel al alexei de la stomatolog. Cum ziceam...eu nu fac nimic fara producatoarea mea..e replica ce trebuie sa te ghideze in viata, ori de cate ori de gandesti la P(si P aici nu e nici p*** , nici p****). Partidul si-a facut , odata in plus, datoria, prin reprezentantul de congres, Crangasescu.


Toata lumeamunceste aici la noi...inclusiv cei care nu muncesc,fac ceva...ca de,nu o sa stai aiurea-n tramvai pe banii institutiei,nu?

REPLICA LUI P: Evident..si zvonistica..e tot o munca. Iar cei care zvonesc si zvonacesc depun efortul cel mai mare..de cele mai multe ori. Cumplit s ascoti o fraza..odata la trei luni..sa aiba doua informatii..dar alea doua informatii sa ii agite pe cei din jur. Cum o fi sa nsati zvonuri. Vreau si eu sa nasc zvonuri. Nu..ca pentru asta, am nevoie de o defecare mentala puternica si de neuroni asfixiati, care sa imi urle dupa ajutor. Nu prea cred ca pot. Pas.
Glumesc,noi nu avem tramvai.

Cu gandul la femeile dezbracate din cancan,va salut,

REPLICA LUI P: Sa fiu a dracu`(si pot sa fiu, care sunt eu)..de nu ti le tai pe toate , sa citesti doar gaurile din ele..si cand zic ele..zic ziare.

hai pa!
.......................postat de ALEX BARAN, pe www.primaoractv.blogspot.com

REACTIA LUI P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.