Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 28 decembrie 2008

Cadoul perfect

Am primit un cadou. Nu credeam ca voi zambi atunci cand primesc cadouri. Gestul in sine este timid si abia sesizabil. Nu pentru cel ce il da, ci pentru cel care il primeste..si nu stie cum sa il primeasca, ce sa faca, ce sa zica, daca sa zambeasca, sa pupe sau pur si simplu sa spuna multumesc. Asa l-am primit eu..cu un multumesc si cu bratele deschise..E genul de cadou simbolic, care iti va starni amintiri de fiecare data cand te uiti la el. Si acum ma uit la post-iturile prinse in clemele de metal din pomul de pe biroul meu si zambesc. Pentru ca asta am primit: post-ituri si un mecanism care sa le fixeze. Poate asa imi adun si eu mintile odata pentru totdeauna si le permanentizez. Multumesc, Mishu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.