Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 26 martie 2009

Cele mai mari emotii

Ce isi poate dori mai mult o femeie decat sa puna mana pe un pistol? Hey, ladies, acum ma refer la un pistol adevarat, nu va duceti imaginatia in colturi prea ascunse ale imaginatiei, pentru ca nu este cazul..cel putin, nu acum. Bine, aveti dreptate, depinde si de ce femei vorbim acum..pentru ca daca vorbim de cele firave si usor domestice, atunci un pistol cu siguranta nu are ce cauta in mana lor. Vorbim de cele care au dunga rosie pe buletin si de care medicii s-au indoit intotdeauna ca se mai pot face bine, cu toate ca ele au incercat. Nu stiu cum se face, ca ajung mereu ca cineva sa imi puna un pistol in mana, cu toate ca analizele mele medicale si psihiatrice nu au iesit niciodata bine. Asa ca zilele trecute, am mai facut una: am tras cu un Glock..eu si alti 30 de indivizi, adunati la marea serbare politieneasca. CE conteaza ca am avut incident de tragere, ce conteaza ca mi s-a blocat glontul pe teava si am alertat tot GPIR-ul si mai ales..ce conteaza ca nu am nimerit nimic? Important e ca am luat diploma! Inca nu am aflat cine mi-a copt un loc 1 pentru cele mai multe emotii, dar radu m-a asigurat ca daca ar fi fost dupa el, atunci diploma ar fi fost data de fundatia ecologista pentru protectia tintelor. buuunn.odata eliminat radu, am inceput sa ma reorientez catre celelalte 50 de persoane din sala, martori la marea penibilizare a ramonei.Am avut ceva probleme in depistarea capului rautatilor si..pe undeva simteam ca ancheta mea se blocase..cand ..brusc..am primit o declaratie: "Eu am fost, Ramona. Ce..credeai ca nu tinem la tine si am uitat cat de bine am colaborat pana acum?", spuse nenea adjunctul IPJ si imi trase un zambet strengar. Mistery solved

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.