Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 31 martie 2009

Scarba

Ma scarbesc o tona de lucruri. Ma scarbeste faptul ca mi-am pierdut identitatea, intr-un morman de prostie si indolenta. Ma scarbeste ca am ajuns un anonim in imensitatea pluri-dimensionata a vicleniei umane. Ma scarbeste cum interesele dicteaza si taie capete, ma scarbeste ca nu sunt umana. Mi-e scarba de marlanii, toparlani cu mari impresii de manipulatori in masa. Si mai presus de toate, ma scarbeste ca libidinosii, si nu coiosii dicteaza. Intr`un univers pseudo-intelectual, am ajuns sa fiu ostracizata de o grupare de saltimbanci, care joaca tontoroiul pe creierul si pe banii mei. Abject, as spune! De fapt..mai bine zis, as urla din rarunchii sufletului meu calcat in picioare de dobitocenia umana politizata. Caci da, de fiecare data, prezenta in capul listei si in capul deznadejdilor mele..financiare, de aceasta data, se afla politica si gruparile de interese, de care nu scap niciunde. O grupa de oameni libidinosi, care s-au adunat pentru a-si umfla burdihanele de pe urma muncii altora, transformand pe toti cei din jurul lor intr-un grup compact de sclavi fara putere de discernamant...fara a judeca dincolo de limitele propriei lor...limite intelectuale. Deziluzii, certuri, tabere, injuraturi, comploturi, ciuda si invidie. Asta am inghitit in ultimele luni, inchizand ochii la fiecare pas, gand si sabie ce atarna deasupra capului. Momentul razbunarii se apropie, la fel ca si momentul in care rolurile se inverseaza si miscarea subversiva ataca varfurile. Cei apropiati, stiu despre ce este vorba. Cu toate astea, e timpul sa o iau din loc si sa ma indrept spre alte orizonturi, unde tot politica si grupurile de interese fac legea. Sa speram ca o vor face bine si... legal, dincolo de incompetentele lor crase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.