Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 25 martie 2009

Marea familie

Cand norocul intalneste oportunitatea si oportunitatea intalneste cine stie ce...se produce declickul. Atunci realizezi ca ai suspinat in van, ca ai stat deprimat degeaba si ca..de fapt...cei din jurul tau te vad pe adevarata TU, cea care zambeste mereu, care face glume mereu, care incearca sa ramana neatinsa de toate mitocaniile din jur. Asta e momentul in care iti confirmi odata in plus adevarata valoare ca om si ca prieten. Mi s-a intamplat ieri, cand am dat ..odata in plus, nas in nas cu fostii mei colegi..cei albastri...in uniforme. Au ramas exact la fel cum ii stiam: cu zambetul pe buze si cordiali din cale afara. Mi-am innabusit niste suspine si am mers mai departe, atent monitorizata...la fiecare pas(si poza) de ei. Care ei au urlat intr-un moment de serenitate: incident de tragere! Brusc, m-am trezit din reverie si mi-am dat seama ca dincolo de toatr, sunt unele lucruri de care trebuie sa te bucuri in viata. Unul dintre ele e chiar privilegiul de a avea prieteni apropiati, fara a vorbi foarte des si foarte mult cu ei.Atunci, mi-a aparut si mie din nou zambetul pe buze. CAre zambet s-a transformat intr-un ranjet cand mi-am dat seama, odata in plus, ca marea familie nu a divortat inca si ca membrii ei sunt mai uniti ca niciodata: fie prin glume, fie prin discutii,fie prin gesturi, fie prin ajutor. Ne desoart profesiile, ne despart contextele, dar atunci cand ajungem din nou impreuna..savuram fiecare moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.