Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 2 martie 2009

Cine esti?

Nu pot fi detronata, intelege asta! Pentru ca avantajul meu fata de tine este ca am diplomatia si eleganta cuvintelor. Nu sunt nici sobolan, nici cartita, nici pupator in cururi, iar sinceritatea mea loveste delicat ca un topor. Nu o sa iti seman, nu o sa intru in cardasie cu tine, pentru ca nu ma asociez cu oameni cu o constiinta murdara. Nu lupt pentru nimic altceva decat pentru mine si interesele mele. Ale altora nu ma intereseaza. Imi place sa imi fac treaba si calc pe cadavre cand altii ma impiedica sa o fac. Stii ca nu ai tupeu sa imi bagi limbi in ureche, pentru ca ele se intorc, violent, in urechile tale...care sangereaza la auzul adevarului. Imi pici de fiecare data in plasa, lasandu`ti impresia ca ma poti manipula. In final,victima e doar una singura. Si aia esti tu: eternul indecis, eternul las, eternul limbist. Stii de ce nu mi-e frica de tine? Ca nu esti invizibil si nici nu stii sa acoperi urmele. Te descopar in fiecare persoana din jurul meu, in fiecare uitatura piezisa, in fiecare telefon, in fiecare strangere de mana, in fiecare respiratie care imi sta in ceafa. Esti infim in imensitatea ta inchipuita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.