Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 1 martie 2009

What goes around...comes around

What goes around comes around..iar senzatia asta o am de ceva vreme..si nu numai ca am senzatia, dar vad ca si realitatea o demonstreaza din plin: persoane pe care le credeam demult uitate si pierdute isi reiau locul langa mine, alinturile de odinioara, se aseaza si ele, linistite..langa aceeasi "pisi, te iubesc..sa nu uiti asta!", aceleasi "te iubesc, demento!" imi umplu sufletul de fericire, la fel cum toate comploturile bombardate de prostie ma fac sa imi zic in minte: sweet revenge! , cu un pufnit hilar pe nas. Toate vin, toate pleaca, toate trec prin tine, te ating..dar culmea..te lasa mai puternic ca intotdeauna. Zambesc stupid , tamp si ma uit intr-un colt..gandindu`ma ca ciclic, ajung in aceleasi situatii, trec prin aceleasi incercari si suport aceleasi stari de beatitusdine, liniste sau agitatie. Singurele variabile sunt persoanele din jurul meu, care insa nu sunt nici ele atat de variabile, daca stau mai bine sa ma gandesc ca se repeta..si ele..la momente foarte bine definite de timp. Zic asta pentru ca ieri..ma uitam pe niste poze si..intamplator..am descoperit profilul unui cunoscut..cu care nu mai vorbisem de ceva timp..brusc, am facut legatura intre el si altcineva...si tot la fel de brusc m-a navalit un val de amintiri..iar zambetul stupid mi-a invadat din nou fata. Ador sa zambesc stupid. E dovada suprema ca inca simt si nu m-au nenorocit comploturile cacacioase ale realitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.