Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 23 noiembrie 2009

Cand nu ai somn

E ora 1 dimineata. Peste exact 6 ore ar trebui sa ma trezesc.Problema e ca nu am somn.Mi-am aprins o tigara si am savurat`o, uitandu`ma in gol, la blocurile de vis a vis. Gandul ca traim ca niste sobolani imi alearga prin minte, din nou. Imi deschid messul. Cam multa lume pentru ora asta. Or avea toti aceeasi problema ca mine?Si ei se trezesc de dimineata.Poate ii macina gandurile. Ca pe mine. Ma uit pe facebook. Mari mi-a comentat o poza. Imi spune ca "ne e dor de tine". Mi se pune un nod in gat si zambesc. Si mie mi-e dor de o parte din "ei".Zambesc inca o data. Mihai e pe mess si ma ia la rost cu votarea. I-am zis ca nu si a pus bot.MA uit prin telefon si citesc mesajele: "pe astea cand dracu le`am primit?". Sunt de ieri. Noapte. M-a sunat si Dorobatz? E clar, am probleme. Nu am vazut. Oricum, e dator si trebuie sa ma scoata la un suc in.."oras". Cica nu vrea sa il fac de ras, ca suntem consateni si ma iubeste asa dementa cum sunt. FRumos!Si cu toate astea, eu tot treaza sunt, la ora 1.00 si nu inteleg de ce.Sa fie oare de vina faptul ca a pierdut Vadim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.