Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 15 noiembrie 2009

Priviri peste pahare de vin

Mi-am reconsiderat ieri impresiile si am inceput sa il vad cu alti ochi. Poate si datorita paharului de White Russian pe care il sorbisem timp de o ora. Poate si datorita individului de la masa alaturata care starnise ceva emotii prin privirile lui insistente. Sau poate ca..fara legatura cu tot ceea ce se intamplase inainte.
I-am vazut zambetul si tinuta plina de incredere, pe care nu le cunoscusem pana acum. Intr-un fel, imi aducea aminte de cel care ma pacalise acum cateva luni sa mai raman la un eveniment, pentru ca avea surprize pentru mine. Insa asemanarea era prea mica. Pentru ca cel din fata mea era diferit. Era cum trebuia sa fie :plin de incredere si fermecator, savurand paharul de vin rosu si uitandu-se accidental la masa unde eram eu. I-am savurat zambetul si m-am lasat privita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.