Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 22 noiembrie 2009

Sunt aici. Ma numesc motivatie

Motivatia imi reapare. E acolo, zambindu`mi din unghere ascunse ale subconstientului, fortand urzeala tabacita de atatea deziluzii. Are vointa, iar vointa ei se imprima asupra constientului meu. O credeam demult pierduta, orbita de realitati deformate.Dar e acolo si se zbate pentru a castiga razboiul.Semnele reapar, iar ochii mei se deschid pentru a le interpreta corect, de data asta. Sentimentul ca schimbarea va rupe normalitatea e pregnant. Nu as putea sa pun degetul pe argumente, inca nepalpabile, dar atat de bine inradacinate. Zambesc. Imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.